SKHLM!

skärholmen,skärholmen och skärholmen ! :) idag har vi varit i skärholmen och shoppat lite från rolles och millans presentkort och även 99:- skor på skopunkten. till och med pappa följde med ! fantastiskt roligt!

ikväll blir de lövbiff med vitlökssmör med klyftpotatis och sås , jag vet inte vad för sås men något sånt blir det. sen ska barnen bada och sen blir de mys i soffan sedan dags och lägga barnen och sen får vi se ifall de blir melodifestival fullt ut eller ifall man ska se sista filmen av stieg larssons filmer ?

juste ifall ni vill veta något mer så ni vet videon där jag åker miniskidor ? idag har jag fått ett stort blåmärke som är stor som en lårkaka ! har verkligen skit ont ! vet inte riktigt hur de ska gå och rida på måndag ? jag kasnke får stå upp i lätt sits om jag inte kan sitta på rumpan ? :P haha jag får se hur de går !:)

men ska kika vidare på saker och ting nu på nätet!


KISSES AND HUGS!




Kommentarer
Postat av: Monica

...Barnen ska bada... det låter som du har barn Sophie =)

2010-03-07 @ 18:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0