sista dagen :(

alla har idag varit lite low for att vi ska aka hem imorn. kvallen igar var som sagt lika rolig som alltid , men vi drog typ vid ett , innan var vi pa ice bar och un tyckte om att de kom rok ur munnen for att de var sa kallt ,hah ! sa han ska komma till sverige sager han.

ikvall ska dom ha en fest for oss innan vi aker hem , alla verkligen tjatar om att vi ska aka hem och un kommer grata imorn och jag med eftersom de ar svart och aka harifran nar man inte kommer traffa en person pa tva ar som man gillar sa sjukt mycket.



Kommentarer
Postat av: Louise

ja!!!!!!

OMG min älskade sophie kommer hem till sverige, du anar inte hur fuvking mycket jag har saknat dej! Då jag sitter på pendeln tänker jag alltid, om jag ändå var påväg till Tullinge nu!



Puss, du får ha det bäst älskade älskling! När ses vi?

<3<33<3

2010-01-30 @ 19:09:18
URL: http://someoneslife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0