olyckor !

idag var den tjej som korde pa hotellets hund med sin moppe men de var for att hunden sprang precis nar hon kom , men bagge klarade sig ganska bra :) vi har inte satt hunden an men tjejen ligger pa sjukhus nu .

nu har un gatt hem och jag ska snart hoppa in i duschen eller ga ner och ta en caffe latte innan festen .

det var en svensk kille idag som larde mig lite mer trix med fireballs (poi som de heter egentligen ) och de var skit roligt sa nu ska jag ova jatte mycket och sen ska jag aven shoppa fran en poi sida sa jag kan kopa lite traningsbollar :) jaa sa mycket mer har inte hant idag , ska dra ner nu , men puss o kram!



Kommentarer
Postat av: Rolle

Är det du på bilden?

Dette vill ajg sen när du kommer hem..

2010-01-03 @ 15:10:13
Postat av: FREDDE KUSIN/SYSLING!

Tycker ni skippar trubaduren i sommar och kör fireballs uppvisning..



2010-01-05 @ 07:09:05
URL: http://fiddz.blogg.se/
Postat av: Din älskling!

Heej! Fan ja saknar dig med! Hur har du det? Varmt? Sitter i skolan och dricker lite te =) Hörs! kram<3

2010-01-07 @ 11:47:59
URL: http://sofiablogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0