thailand i sommar ?

thailand i sommar skulle inte vara en sån dålig idé? jag vet två som vill dit och kan ta planet som går när som helst och har plats för två. joo , richard och jag :P haha! vi saknar thailand sjukt mycket. och nu sitter jag på fb (facebook) och pratar med en tjej som ska ner 1 månad nu i sommar till world resort , hotellet som vi bodde på !

jag vill ner nu, men idag som sagt fick jag en video av un och har nu skickat ner en till honom :) jag hoppas han blir glad även fast den kasnke inte är så bra i sammanhanget, men de går typ inte att skicka en video om den är längre än 20 sekunder eller typ 15 :( dumma mobil !

nej , du får de räcka med bloggning idag , ska ner nu och kolla på CSI los angeles. kasnke till och med poppa lite popcorn , blev otroligt sugen på de :P

juste imorn blir de pricktest hos fabror doktorn typ kvart över nio ! jobbigt värre!

god natt , sov gott !



förlåt att de blir så mycket bilder från thailand på mig och un , men saknar de varenda dag sjukt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0