första skoldagen!

idag var ju som sagt första skoldagen på 6 veckor och de var jätte roligt att träffa alla kompisar igen , men även svårt och vara på bästa humöret. så jag har varit lite låg idag , men men de kommer ! idag provade vi kläder till tryckeriet och gick igenom saker vi ska göra.

imorn börjar vi halv nio fett tidigt , men de ska bli najs och få kontroll över skolan igen. de är skit kallt ute nu och jag vill inget hellre än att åka dit för jag tänker på vad dom gör varje gång jag kollar på klockan eller typ sitter tyst! saknar honom sjukt mycket. jag fattar inte hur man kan sakna en människa så mycket som jag gör just nu...

just nu har jag 500 :- i sparbössan som jag kommer ha hans sverige pengar i !

puss o kram !



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja livet är tufft ibland men vi finns här för dej kram

2010-02-03 @ 13:31:32
Postat av: KusinFredde!

Lycka till med sparandet:) och se till att öka lite för de ska bli kul o träffa han:)

2010-02-04 @ 00:43:38
URL: http://fiddz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0