Good morning

halloj alla glada och goa !

vad gör ni ? sover?

haha det gör jag också nu ...
nä, är faktiskt uppe och skriver blogg.

idag händer nog inte så mycket eller jo, det gör ju det. jag ska till DN-huset med journalistik gruppen och typ vara där i 2 timmar :P sen ska jag in till centralen igen och träffa mamma och pappa. sen ska vi äta middag där (tror jag) och sen ska mamma och jag åka till stallet.

ja det händer väl inte så mycket mer. får väl se ifall det blir lite shopping eftersom i födelsedagspresent så fick jag ju presentkort på Ginatricot :)

men kära bloggläsare, ni får ha en underbar dag , så ska jag ta lite kort idag med min kamera och så troligtvis laddar jag upp dom antingen ikväll eller imorn :D saknar verkligen min kamera i bloggen :O

puss och kram


going to STOCKHOLM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0