ska åka till ?

sjukhuset ! igen jag vet , men jag mår sämre än vad jag har gjort de andra dagarna och nu känns de som om inte medicinen hjälper heller. så vi ska åka in , men de är bara de att vår tvättmaskin ska komma idag så vi måste vänta tills den kommer för man vet inte hur lång tid de tar på huddinge. ibland kan de ta år och ibland kan de gå på nåra minuter !

jag smsade med matilda för ett tag sen och hon säger att imorn är sista ljudlektionen ! :) fatta vad roligt och slippa ljud och sen efter ljud har vi tre gånger fotolektioner ! jag har längtat efter foto för de avgör vad jag ska söka till profil. så jag hoppas att de ska vara roligt !

men nu ska jag maila min lärare om lite saker och sen ska jag väl vänta tills vi ska åka till sjukhuset. jag lovar att blogga när jag kommer hem!

P.S

TILL MADDE:du kan få smaka av mig , du kommer att älska mina rätter som jag äter jag lovar! miss you!

D.S


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hahaha, om det inte är grötigt och så så smakar jag självklart! :D Saknar dig också gumman

2009-11-30 @ 11:50:20
URL: http://madeleinerolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0