inflammation i luftrören

jag åkte till akuten igår för att få något mot hostan efter 2 timmar fick jag reda på att jag hade inflammation i luftrören ! så jag fick inhalera (tror jag de heter) två gånger eftersom inte bricanylen hjälpte och sen fick jag pulmecort så den ska jag knarka i 3-5 veckor :( typ ända fram till jag åker ! så jag blev hemma idag för att veta hur hostan blev efter jag hade tagit den. men eftersom jag måste ha ett par glasögon så måste jag åka och prova idag för att hinna vänja mig med dom innan jag åker , så jag ska åka och kolla de idag :)

så de är vad som händer idag, ja jag ska väl ta och ringa tandläkaren också måste boka om tiden :)

men puss och kram släng i er en banan (gud va de där rimmade dåligt , bättra dig SOPHIE!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0