strand, sol och bad

strand, sol och bad ar vad som gor livet sa harligt! idag lag jag pa en solstol och bara horde nar vattnet brusade och bara kopplade av. det var det mysigaste jag har gjort pa lange tror jag. min dag borjade med att jag var ute och gick, sedan nar jag kom hem blev det dusch och frulle. sedan smorjde jag in mig i coccos olja och sedan sola samtidigt som jag hade vatten krig med un ( an). ja , sen pa eftermiddagen blev det en liten tur pa stranden med un och sedan middag med familjen. sa just nu sitter jag har vid datan medans mamma och pappa sitter nere i baren och tar en "drink". ja, vad hander imorn ? inte vet jag plugga matte och bara leva livet. njuta av det sista 8 dagarna kvar pa resan. jag hoppas ni har det bra dar hemma i svedala ? just nu skamtar jag med un att jag ska ta med honom till kalla sverige, men det kommer inte bli sa eftersom han kommer frysa fast i marken redan nar vi har landat eftersom det tycker att det ar kallt har nere nu! juste idag har jag aven fiskat sma musslor och sen blivit jagad av stora krabbor. det var saklart thai kompisar. touch,rot , nagon som jag inte vet namnet pa och sedan jag och un. fett laskigt! ena krabban nop tag i touch tumme.!! gud va jag skrattade! saknar alla  dar hemma !

manga kramar sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0