imorgon hemfard!

tjenixen bloggen och alla besokare!

jag vakna idag klockan 8 och hade jatte huvudvark. ehm. vi gick ner at frukost sedan satt jag och prata med M och un och sen var jag nere i restaurangen och snacka. ja och sen blir det stranden klockan 18:00 och sen blir det val sova. jag ska ta och beratta lite om gardagen. vi kom dit och un var ju saklart dar sa nar jag kom sa skrek alla flytta sophie ska sitta bredvid un, sen skulle tjejerna ivag pa ett discotek och da var det bara jag , mamma och kessara kvar av tjejerna. och sen var det lite dans och sprit .. fast jag drack inte. inga bilder blev det, men nu ska jag inte sitta har hela dagen utan nu ska jag umgas med mina allra basta vanner! de sa igar att vi tillhorde deras familj. det menas med att vi inte ar gaster langre utan varje gang vi kommer sa har vi ett andra hem har nere och de ar world resort!!

love

sophie





jag horde henne pa youtube ... valdigt duktig tycker jag ., alskar denna lat!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0