SÖNDAG; TIDIG MORGON!

hej min kära blogg!

idag blir det ett tidigt inlägg och jag ska snart åka på mitt kusins barnkalas och åka lite pulka och sedan hjälpa till med andra 5 åringar. min kusin fyller nämnligen 5 år imorn, GRATTIS!
ja och sedan ikväll eller efter det så ska jag hem till de och så blir det pizza eller något som middag och sen kalas dför släkten. ja igår va vi hemma hos holm men först va vi på o´learys i huddinge gud va gott det va!! men nu ska jag gå och fixa mig vakna precis och det kommer och hämtar mig 08:30 så det blir inget mer inlägg idag kasnke jag vet inte. men imorn är det skola så det är bara att kämpa på här i livet =P

love you!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0