NP svenska uppsats

hej på er !
imorse gjorde jag som sagt svenska NP uppsats som blev på 4 sidor. jag skrev om den här kategorin nattliv. det var den enklaste tyckte jag. vilken valde ni? och vad skrev ni om? jag skrev om när jag bröt armen eftersom det var mycket att berätta om och det hände saker på natten. i nåra dagar nu har jag funderat på att klippa mig i en annan frisyr och det kommer ske på sportlovet! på sportlovet ska jag träffa louise, det var verkligen länge sen! vad ska ni göra på ert sportlov? juste nästa helg har jag lovat min lilla rara kusin på snart 5 år att jag ska hjälpa henne med hennes pulka kalas. och jag sa ja såklart. vad händer ikväll då? inget eller mycket? för mig händer ganska lite. till middag blir det väl rester från igår, den jätte goda lasangen som mamma lagade igår , mums!

men nu ska jag kolla tv!

många kramar er

sophie

Kommentarer
Postat av: embla

sophie vi vill se mer bilder ! :D

2009-02-05 @ 17:56:03
URL: http://emblalouise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0