sitter här nu...

ja nu sitter jag här med ett cola glas i handen och skriver min underbara blogg. jag har just läst sofia´s blogg och där står de att hon ska till tandläkaren på onsdag....!! KATASTROF!!! hon får inte lämna mig själv på brantan då kommer jag gå runt eller gå vilse. snart ska man själv dra till stallet och gossa med hästarna i kylan de är något man längtar efter ibland. ja som sagt jag kommer vara dö trött imorn så sofia briing your camera or take mine... ja för jag kommer se hemsk ut...sliten:P men de är sånt man får ta i livet. imorn kommer inlägget så de här blir de sista däremot ifall ni vill läsa sofia´s blogg så heter den liindgreen.blogg.se jag hoppas ni kommer att gilla den men glöm inte att besöka min blogg också.

god natt sov gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0