Måndagen den 13 oktober

hej allihopa!

förlåt att jag inte har skrivit sen i fredags, men jag har faktiskt haft mycket i helgen.men nu ska jag berätta om vbad jag har gjort så de kommer nog bli ett ganska långt inlägg. lördags va jag på mammas och pappas jobb ja de va ganska rolligt. ja igår vad gjorde jag då... man kan säga att jag plugga hela dagen ! jag vet tro inte att jag är en pluggis men jag va tvungen eftersom vi har matte prov i veckan jag hoppas de verkligen går bra.idag har jag inte vart i skolan för att jag har känt mig lite hängig, men aja man får ta nya tag imorn. SOFIA ringde idag och berätta att vi skulle ha skolans lopp på onsdag"/ nej inte nu igen jag suger på att springa skogen runt och ifall jag känner sofia rätt så lär jag inte få gå runt :P som jag oftast brukar, men förra året vricka jag foten i starten så då kunde jag inte springa:P jag hoppas ni har haft en underbar helg. jag läste på min kompis blogg att hon hade vart och kollat på mamma mia, de skulle jag och vilja göra men men de får bli med sofia någon gång. ja vad händer mer i livet ... inte så mycket faktiskt. fast nu börjar nog mina och sofias nerver röra sig i kroppen eftersom vi ska uppträda i skolan så ja man måste öva men nervöst. nu ska jag göra lite andra saker jag lovar att från och med imorn kommer dagens outfit komma ut varje dag förutom när jag e sjuk.

många kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0