GRATTIS, ♥

grattis pappa!

tjena tjena, jag började skriva redan nu som blir första och sista inlägget för idag, eftersom jag har skit mycket att göra. ja som sagt jag ska ha gäster eftersom papsen fyller  år sedan ska jag måla naglarna röda till halloween showen som vi ska ha genrep på imorn, sen ska jag snacka med sofia om vad vi ska ha på oss och vad vi ska ha för smink med oss :P nu är mina kusiner här, dom ska nämligen på simskola idag så dom måste åka snart så jag får väl säga hej då till dom. vi hade ju musik prov idag och de gick jättebra men jag vill inte säga mitt betyg. nu frågade just min kusin ifall jag ville åka med så nu gör jag de :P skriver nmär jag kommer hem


Kommentarer
Postat av: pappsen

tack hjärtat älskar dej

pappsen

2008-10-17 @ 09:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0