dålig uppdatering!!

förlåt för en dålig uppdatering men men jag får börja bli bättre. idag har bjag vart med sofia och sjungt singstar, VI ÄGER!! nja, kanske inte:P
idag har jag pluggat,pluggat och pluggat. fast veckans höjdpunkt är faktiskt mamma mia filmen som jag fick se i veckan, visst är den bra? är de någon som har sett den?? den filmen kan jag verkligen rekomendera..
igår var jag inne på stan med familjen och shoppa sedan hälsa jag på min kära farmor. jag köpte faktiskt en ny hemtelefon, den är väldigt annorlunda. den ser ut som en pussmun och är rosa, nej jag skämtar inte den är skit cool!! min favvo tills den går sönder:P
 imorn ska jag hälsa på mormor och morfar ute på landet, haha, dom bor verkligen ute på landetr de är helt öde där typXD

aja får lägga in ett inlägg imorn för jag tar nog med mig datan till "landet"

ses... många kramar sophie (bloggtjejen)

Kommentarer
Postat av: Sofia

fixa bilden först i photoshop å sen bara la ut den XD kram (Äger ju visst på singstar, lätt) !! =P

2008-10-30 @ 00:05:00
URL: http://liindgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0