ÄNTLIGEN FREDAG!

hej alla helt otroliga vänner och bloggare!

just nu sitter jag på gården (fritids gården) och spelar tecken 4 eller 3 what ever!? de går inte bra för mig. ni som inte vet vad de är ett spel som man fajtas på. förlåt för att jag inte skrev igår men jag va otroligt trött så de inte var sant. men men...jag lovar nu ska jhag börja vara ordentlig med dagens outfit.idag har de vart en ganska slapp dag i skolan så de har vart skönt. dessutom har jag vart på tumba gymnasium... ja de var sådär eftersom jag ville kolla vad man gör på foto men man fick inte välja så snart kommer jag få hem ca 100 visitkort som jag själv designat idag (stolt). imorn händer de inte så mycket jag ska träffa kompisar och så men jag hoppas att jag kan börja med dagens oufit och så med de på måndag. jaa, som sagt nu ska jag dra och spela dom saknar säkert mig där ute. önska mig LYCKA TILL!!

många kramar er sophie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0