sista inlägget för idag!

hejhej alla glada o goa!

jag har inte berättat om vad jag gjorde på onsdagen (alltså igår). igår  gjorde jag inte så mycket förutom att jag gick i skolan. sen på kväll blev de lite tv...och sedan gick jag till UG. så fort man kommer dit så blir man glad jag vet inte varför men man blir de ialla fall. på UG igår jagade typ alla varandra med målafärg eftersom vi hade målat kulisser,buskar och murar, aa allt möjligt.

imorn blir de skola 2 lektioner och sedan lunch och sen ska man på gymnasie mässa, men de kommer nog inte bli så roligt eftersom alla kompisar gick idag så ja man får väl umgås med klassen istället. men men ni får höra mer om morgon dagen. imorn kommer även min singstar abba, pappa sa att den kommer imorn eftersom han fick mejlet om att de skickade idag. imorn blir de även stallet så jag ska försöka slänga in ett inlägg imron på morgonen!

de här är dagens sista korta inlägg. tyvärr så blir de kort ikväll men imorn ska jagb ju berätta om mässan så då lär de bli långt!!

puss och kraam



Kommentarer
Postat av: G moster

hej tack tack du det var den extra av allt

fint det var idag kram G moster kerstin

2008-11-15 @ 23:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0