SÖNDAGS PLUGG

idag blir de söndags plugg !! de blir matte och kanske lite no får se , men matte ska jag göra ialla fall. igår var jag som sagt inne i stan med sofia och vi hade grymt roligt. jag stod typ i omklädningsrummet skit länge och sen drog vi till donken och efter de så gick vi till min gamla praktik plats Jc fast de var ingen som jobba som jag kände igen :( lite tråkigt men men.

just nu kollar jag på gilmore och snart börjar den otrolige bra serien Wildfire. sen kasnke de blir mat och sen plugg.

ikväll kasnke de blir middag i tumba på någon restaurang, de var någon speciell men kom inte ihåg namnet på den.

och igår hände även en skit läskig sak , min laddare till datan brann ! de typ rök och den typ knapra som när en råtta äter. men nu har jag pappas laddare och han ska beställa en ny laddare på måndag :)

men ni får ha de så bra !!
bloggar senare!

kram



snart kommer snön!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0