fireballs!

nu har jag precis atit en gordon bleu och ska nu ner snart och trana med mina eldbollar eftersom jag och en annan har nere ska ha en liten show pa nyar, sa jag hoppas de kommer ga bra och att de inte blaser for mycket :) pappa ar nu lite sjuk sa de blev inte att vi kaka pa restaurangen over gatan utan de blev hotellet , men mig gor de inget. jag har aven tagit massage idag och jag somna ganska fort sen vackte hon mig efter typ en o halv timme :P de var lite pinsamt eftersom mamma satt och drack te och dar lag jag och sov :P

imorgon blir de troligtvis att vi ska ligga pa stranden och sola , men jag tanker inte bada i havet for de ar magneter och skit ... hah!

na nog med bloggningen idag ! puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0