FREDAG

japp nu som sagt har jag kommit hem och ätit middag. idag red jag efter skolan och jag fick tjavs som jag typ aldrig ridit och nu gick han på tygeln :) jätte glad är jag faktiskt . efter det fick jag shuss av gabbi till huddinge centrum där jag tog tåget till tullinge och käka mat med papsen ;P

imorn ska jag upp väldigt tidigt eftersom jag ska följa med till mammas och pappas jobb och så ska vi släppa av pappa på någon golfbana för han ska lira lite golf med sina polare och sen drar mamma och jag och jobbar ;P

men jag kommer ju såklart ha med mig datan så jag kommer blogga under dagen !!

nu när mamma kommer hem ska vi sätta oss i soffan och mysa med chips och dipp, mums!!

juste i skolan idag spelade vi även i vår egna trailer till vårt egna program, jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv som när jonas hoppade över staketet och landar på alla fyra och jag ligger och skrattar i gräset ;) haha stackarn ;)
'
'men nu ska jag kolla runt lite på datan så hörs vi imorn, puss och kram!!


tjavs som jag red idag

Kommentarer
Postat av: Monica

Så fin Totton är!

2009-08-29 @ 22:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0