god morgon!!=)

ja nu sitter jag här vid mitt sovrums fönster och ser solen som skiner in i mitt ena rum.ganska mysigt faktiskt!! idag ska jag nog inte göra så mycket men jag ska göra roliga saker. dagen börjar med att vi ska hitta halloween saker som vi ska ha och skrämma med i stallet, för dom har nämnligen halloween kväll där och då ska dom gå en spökrunda, och där ska nämnligen jag och mamsen och en annan kompis skrämma livet ur dom :P hahahahahaha!!!!
sen klockan 13:00 ska jag till tandläkaren de är inte något jag jublar över, men men man måste ju gå för att få nya fina tänder...=)
sen ska jag nämnligen träffa en kompis som jag inte har träffat på länge så de ska bli kul, men ändå lite pirrigt:P
sen ska jag ta mig hem och så ska vi äta middag här hemma innan mamsen och jag ska rida och sedan skrämma alla som ska sova över i stallet.=)
ha en bra och en trevlig dag!!

p.s
ni får gärna kommentera om vad jag ska skriva om för att den här bloggen kan bli bättre!! =)



//sophie

Kommentarer
Postat av: Fredde

Hehe kul me halloweeen buhuuu!

tandläkarn är ju perfekt nu vid hallloweeen ja menar de är ju skräck att gå dit:P

2008-10-27 @ 15:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0