buss 721

tjenare bloggiz!!

hm...
ja vad har hänt idag? joo jag har vart i skolan sedan har jag jobbat liite lite matte. jag hann inte så mycket idag faktiskt. idag är jag väldigt glad eftersom vi typ inte har någon skoldag imorn + att jag har matte prov på fredag och inte på torsdag!!ehm..ja vad ska jag skriva mer?....JOOO nu kom jag på imorn ska jag och sofia ta bussen till brantan och sedan ska vi springa. springa faan, jag hatar att springa!? sen ska jag tyvärr plugga och sen ska jag till min roliga UG! ni som inte vet va de är en grupp som man samlas för att träffa vänner efter sin konfermation. bussen som vi ska åka imorn heter buss 721 ja och jag börjar kvart över elva fett sköööönt!! sov morgon.
ehm, sofia spring inte ifrån mig imorn. jag vet de går på tid men vi kan ha våran tävling med att komma sist. nää skämta man får väl hänka med piggelinen imorn och sedan hem.

en annan sak vad har hänt med kommentarerna? ni kommenterade förut, men ni får skriva ifall jag ska skriva om något eller ifall ni vill tipsa om t.ex. en sminkprodukt eller en bra butik eller en ny butik, de skulle vara kul och veta ifall de har kommit nya butiker eller t.ex. ifall du har vart på en bra bio film? vad säger ni? de skulle vara kul tycker jag.

nu får de räcka för idag !♥

pussar och kramar

soffan


tack sofia!♥


Kommentarer
Postat av: Sofiaaah <3

haha :P klart det kommer å gå bra (Dagens nyheter: 2 unga tjejer försvunna i skogarna vid brantbrinks IP. Ring efterlyst om ni hittar de)... HAHAHAH ser fram emot det XD aja... :P glöm inte skor o kläder imorron !!!!

Puss puss från sofiaaah :P

(tack såå mkt för bilden!! ska lägga upp den på min lilla sida strax)!! kram

2008-10-14 @ 20:02:15
URL: http://liindgreen.blogg.se/
Postat av: Fredde

Hehe nu börjar det hända saker här ser jag..

Bra bra..

2008-10-15 @ 05:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0