snart där ....i THAILAND!

ja som sagt snart är jag i thailand , de ska bli väldigt skönt! jag längtar så otroligt mycket efter alla vänner på hotellet. jag har lärt mig så mycket varje gång vi har vart där, de är helt otroligt. i vintras då fick jag lära mig att trixa med eldbollar. de är en klump tråd som sitter på en kedja och så tänder man på dom och gör trixs! sen lärde jag även mig när man träffar en speciell ödla så betyder de lycka i livet! plus att en gång när jag låg på min solstol och sola så kom en thailändsk servetris som jag kände och hon fråga ifall jag ville följa med henne och shoppa och hon är liksom vuxen! jag sa ja och hon sa vänta här så kommer jag med moppen, jag sa okej. när hon väl kom med moppen så såg jag att hon inte hade någon hjälm med sig, jag frågade vad hjälmarna va och hon sa att de va inte så ofta thailändarna har hjälmar, så då blev de moppe utan hjälm. de va verkligen ett minne på hur thailändarna är vänliga! sen en dag då åkte vi till ett munk tempel.de va väldigt intressant. saknar verkligen thailand!!
men i år då fick jag vara med på deras julaftons show med deras eldbollar! jag hoppas de går bra. jag saknar verkligen all personal! speciellt två stycken Kessara och Deam! vi ses snart!

här kommer en bild på all personal på restaurangen och jag!



I MISS YOU!!!


Kommentarer
Postat av: fredde!

Hoppas det regnar;)



avis fifan

2008-11-08 @ 21:24:16
URL: http://flux1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0