just nu...

sitter jag och äter macka med skinka på, man behövde lite mellan mål idag eftersom de har vart långa lektioner och att mamsen kommer hem sent så de blir pizzan idag. efter jag har ätit min goda mellis och bloggat så ska jag kolla på project runway, en av favoriterna. idag har vart en lång dag även fast jag slutade 14:20. jag klev upp klockan 07:00 och fixa mig sedan gick jag till skolan. första lektionen va såklart spanska (där vi hade ett läxförhör som gick kanon) och sedan engelska där vi jobbar muntligt, skriftligt, hörövningar och läsförståelse. sen hade vi lunch... potatisbullar inte de godaste direkt men de va okejj att äta. 12:30 blev de 1 timme och 20 min musik, genomgång om musik historia =( inte så rolig lektion. sen hade vi svenska där vi läser en bok som heter möss och människor, den kommer ut senare i bloggen.och sen skulle vi ha haft matte men läraren är i tyskland så vi fick gå hem, nu ska jag sätta mig och kolla tv , de kommer ett inlägg om igår också fast senare, enjoy my blogg!

love ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0