vinter rasar ut...

nu är våren här ! ja, i helgen var det såklart valborg och jag var såklart magsjuk. jag som älskar valborg man umgås med vänner, familj,pojkvän och står framför brasan och har det trevligt och mysigt.

men nu är jag på bättringsvägen men har inte alla krafter tillbaka än.

just nu sitter jag och knarkar disney channel för boxer ger oss gratis kanaler nu i två veckor för att det firar något men men jag klagar inte :P

jag hoppas jag får krafterna tillbaka snart orkar verkligen inte vara i huset längre! =)

men ikväll ska jag följa med mamma till stallet så jag kommer ut lite , hoppas ni får en bra dag och jag kanske kommer in med lite nya inlägg och bilder imorn !

/sophie


friends on praw :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0