HALLSTAVIK HERE I COME!

helooo people!

imorn blir det en bussresa till hallstavik och hälsa på holmens pappersbruk, men för bussresan gör man iordning kameran ,frukost ,matilda och musik ! och självklart kommer de bli en sovstund .. de är cirka 2 timmars resa ,..och mina åksjuketuggummin !

idag har jag pluggat när jag kom hem från skolan och spelat wii med pappa och sen i skolan har jag ägnat min tid på ett öppet hus affish .. den blir as bra !

nej nu till musiken ! .. och tv:n

ha de gött !

P.s
hoppas man förstår deras dialekt där , fattar inte den ibland från vissa delar i sverige ! ;)

love you !


ska till sofia imorn och hämta romeo och julila med leonardo dicaprio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0