pyssel pyssel och pyssel!

hela vårt hus ser ut som ett pysselhus här hemma :P haha, små barn ska alltid göra något:P rolle och millan kommer och hämtar barnen efter lunch och sen ska vi nog bara slappa här hemma :)

imorn är de skola igen :( tänk vad sportlovet har gått fort ... vad tråkigt för jag har nästan inte gjort något på mitt sportlov eftersom jag har varit sjuk och nu har jag varit barnvakt åt mina kusiner. men påsklovet ska jag göra bara roliga saker :P men bara för jag säger så nu kommer jag säkert vara sjuk då igen ? haha :P

nej, nu ska jag kika lite på nätet, PUSSAR O KRAMAR!


Kommentarer
Postat av: Monica

Mycket koncentation där borta =)

Jenz, har han målat läppen? =)

2010-03-07 @ 18:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0