manboy manboy you can call me...

manboy! den har jag just nu på huvudet och sitter även och bloggar i matildas rum. hon står själv bredvid mig och kollar vad jag skriver och samt skrattar. mamma kommer snart och hämtar mig från den roliga kvällen som snart är slut. men de kan nog behövas för jag är sjukt övertrött !!!!

imorn kommer de få bilder som blev från idag och sen ska jag ha sovmorgon imorn och sen på kvällen runt 6 tror jag så drar vi till familjen holm och firar ellenor :) grattis! de är så sjukt många som fyller år nu .. så man har nästan tappat orken att gratta alla på facebook och gå på kalas ;)

nej nu ska jag vara social med matilda ! men vi hörs imorn ! dagens outfit kommer imorn och mycket mer bloggande om spännande saker !

GOD NATT , SOV GOTT !

kan inte lägga in någon bild för matildas data vill inte ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0