inte lek i snön utan..

..igår blev de pyssel när dom kom hem från dagis. men idag blir de såklart skidor, pulka och snowracer i backen så se upp för oss ! ;) eller speciellt mig eftersom jag inte är så speciellt bra på att varken åka pulka eller åka skidor.

sen ska vi måla våra egna påskägg som vi gipsade igår och sen ska vi väl äta middag. pappa är ju som sagt på båtmässan så de blir jenz, jennifer,mamma och jag hemma :P

Antingen är de jag som är gammal eller så är de jag som är jag vet inte trött? för jenz vakna klockan fem och skulle gå upp sen låg jennifer kvar tills halv sex sen gick hon upp och jag somna om till halv nio? Asso jag har aldrig varit så trött i hela mitt liv!!!!!!! jag börjar bli för gammal för de här ;P

nej , nu ska jag ta mig ett glas juice ! , och kanske kolla lite bloggar och fb lite ? ;P

see you!

P.s
bilder från pysseldagen igår och pulkadagen idag kommer ungefär runt bolibompa tid :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0