Hairspray!

tja tja!

hoppas alla mår bra för det gör ialla fall jag :P idag har jag haft projekt hela dagen och sedan blev det skärholmen och vi åkte dit för att mamma såklart skulle ha svart tyg till jobbar brallor till slagsta. imorn är det som vqanligt kärnämnes dag och då ska man såklart ha idrott som är dans imorn, men vad ska man göra ifall man vill ha bra betyg i något måste man kämpa för det och jag tänker inte ge upp.

imorn klockan tre ska jag också klippa topparna får se om det blir bra nu när man klipper i stället för att det ska vara så himla slitet hela tiden :P

på torsdag ska man till tandläkaren klockan halv två och sen bär man av till stan för att gå på vadå? joo musikalen hairspray!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fast jag fick betala biljetterna själv "/ lite jobbigt men ifall man ska ha med sig en mamma som också vill gå på den så måste man bjuda med henne , men men man får ju ialla fall med sin mamma !:)

nej nu ska jag kika vidare puss o kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0