finns ingen rubrik som beskriver dagen idag! :P

helt sjukt att de inte finns det, men  vi får köra utan rubrik helt enkelt. idag åt jag i matsalen (känner mig stolt). det blev potatis kyckling och tzatziki :P ehm efter det skulle vi börja med grafisk kommunikation när jag såklart tog mig ansvaret att vara gruppledare..men de jobbigaste är att hålla koll så att alla gör sitt plus att man ska jobba själv. men såklart man gör sitt bästa för nästa tisdag ska vi trycka allt i digitalpressen så något måste bli klart !!!!!

ikväll blir de stallet med mamma , hon ska inte rida idag utan jag ska rida idag :P

men nu ska jag käka thai mat som mamma har gjort ! hoppas de går att äta :P

puss !

bilder från helgen då louise var här kommer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0