good night and sleep well!

nu säger jag god natt för idag men jag kommer att skriva och lägga ut bilder på min outfit imorn innan jag drar till stan med matilda , jag vet inte vilken tid det blir direkt men till stan ska vi och käka i kungshallarna :)

just nu väntar jag bara på att mamma ska komma hema så man hinner snacka med henne lite innan man somnar  eftersom man inte hinner snacka med henne så mycket om dagarna :) imorn ska jag även köpa pengar till mobilen :) så man kan ringa och smsa till folk ..

jag kommer troligtvis ta bilder imorn .. matilda kanske kan vara min liilla mini fotograf ? hoppas det...

men nu ska jag sova som sagt och ni får ha en underbar natt tillsammans eller själva?

ses imorn !

ratrisawat/good night/god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0