bloggat dåligt ?

ja det har jag och jag vet inte varför. men nu ska jag blogga varje dag men de kanske blir så mycket bilder ifall jag skriver från ipoden ? lite tråkigt men men de får gå... imorn ska jag hem till matilda på filmkväll och sen på lördagen ska matilda och jag dra ner och sjunga karaoke på slagsta :) troligtvis ska hon sova hos mig också.

idag är man ledig och de ryktas om också att man kommer vara ledig på måndag ? dagen innan skolavslutningen? men lite semester har ingen skadat av... ;)

vi har däremot varit och campat med klassen på lida och jag och matilda sov som stockar tills vi vaknade av att folk packade ihop sina tält .. första bussen hem tog man med en fot som gjorde ont och jag vet inte vad jag har gjort med den och jag har fortfarande ont... aja jag vet inte :P

sen är de så sköööönt solen har äntligen kommit så ifall det är sol på tisdag så kommer matilda (tilla) och jag bada på hennes landställe :S vill inte bada i sverige det är kallt ! juste tills dess ska jag försöka införskaffa en kamera också eftersom vår gamla ligger i london på hotell rummet :(

men nu ska jag dra :) puss o kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0