smashad ??

juste de är så jag känner mig just nu efter gårdagen. nacken,halsen och ryggen ! haha! snacka om att de givk vilt till igår på grönan när man åkte ...

men jag vann ialla fall en sån där stor dumle förpackning med massor av dumle i ! :) första gången jag vinner ! :P men idag blir de bara en slappar dag förutom en grej som jag ska börja med idag ... jag ska börja med att äta en sallad varje dag till lunch och sen ska jag börja äta vitaminer , för i augusti ska jag pierca naveln och de säger ifall man äter mycket grönt och mycket vitaminer så på skyndar det läkning ! och de är väldigt bra för mig som ska åka utomlands om cirka 5-6 månader .. :)

så nu börjar mitt nyttiga liv så är jag van med det sen när jag har piercat mig :)

men nu ska jag hämta en dricka , men vi hörs senare !


Kommentarer
Postat av: Fredde/sysling

Kanonföda bra skit :)

Åkte du den nya bergodalbanan då?:)

2010-07-08 @ 01:22:48
URL: http://www.freddax.wordpress.com
Postat av: kerstin

Fin bild på er kram ses på tisdag

G Moster

2010-07-10 @ 12:00:36
URL: http://lenaelisabets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0