party !

yes nu blir de bara party dom sista dagarna och saga hej da . och de varsta ar att jag vet att de inte kommer kannas bra att aka har ifran! imorn blir de party pa nattmarknaden i chaweng och sen sa blir de party pa stranden pa lordag och sen aker jag hem ! de ar skit jobbigt och saga hej da till alla ! speciellt till un som inte kommer vara kvar har tills nasta ar eller aret efter och kasnke inte aret efter heller !

un tjatar om att de ar nu tre dagar kvar tills jag ska aka och de kanns verkligen inte bra att hora :( men men jag far halla kontakten med honom under arm'en och sen kommer han kasnke och halsar pa nar han far lite semester ? hoppas jag...

just nu regnar det ialla fall men sa som de blaser nu sa kommer de vara borta alledess snart , hoppas jag . fast de spelar ingen roll for mig for jag ligger inte pa solstolen ialla fall :P

puss o kram !


Kommentarer
Postat av: Richard

Hej Sophie,Vis av ålderdom så vet jag att ungdomskärlek alltid stannar i huvudet och oxå kanske i hjärtat .Det kanske blir ni i slutändan.Vem vet? Måste bara säga att du och din familj var en underbar bekantskap(okey då Uffe var väl rätt ok också) Gläd dig åt att du kommer att komma tillbaka till Thailand och träffa un mer.Det är ju lite spännande ,med tanke på att det brukar vara tvärtom ang könsrollerna.Ett år går fort och du blir säkrare vad du känner.Behöver du lyssna på sad love songs ?lyssna på the smiths väldigt tårdrypande(snyft.) Men du kommer över detta med hjälp av din familj.Du ska ju snart till thailand igen.Och jag är fortfarande nyfiken vad nueng sa om mig? Kram Richard the kiiwwii och allt vad din mamma hitta på................

2010-01-28 @ 23:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0