lounge!

sitter i loungen med madde och checkar internet och de lar vi gora tills vi ska lamna stallet!

fy fan vilken jobbig dag de har varit idag. igar var de ju fest och nar jag skulle saga god natt till un sa blev de jatte kansligt sa vi borjade grata. imorse gick jag upp tidigt for att spendera sa mycket tid som mojligt med honom och hans kompis keet som jag jobbade med medans un var i bangkok och tog hand om sin mamma.

sen pa eftermiddagen sa borjade vi om igen och grata en skvatt och keet sa att vi skulle grata i en hink for att se hur mycket tarar som kom. sen kom de jobbigaste saga hej da till alla , jag borjade som sagt grata och un tog hand om mig jatte bra. i ar foljde han faktiskt med till flygplatsen :) men sen ... fy fan ! jag ringde honom nu fran bangkok och hora honom grata i telefonen var inte latt , speciellt nar jag vet hur de kanns sjalv. men jag har borjar tankt nu , jag ska spara pengar sa att de kan komma till sverige eller att jag aker ner i sommar istallet for till spanien ! jag vill inte lamna honom ! jag kommer inte traffa honom pa tva ar ! :'(


HJAAAAAAAAAAALP! jag vill tillbaka nu till un ! vill vara med honom varje dag !

Kommentarer
Postat av: s

tough love : (

2010-01-31 @ 17:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0