let's party !!

tjaa pa er !

har inte bloggat pa lange jag vet men jag ska skarpa mig. dom senaste kvallarna har vi varit pa nattmarknad och partat lite med ladyboys och haft skit roligt. och ikvall blir de personal fest med personalen :) mycket partaj !

for ett tag sen tog jag en oil massage och den var skit skon rent ut sagt har aldrig tagit de forut. ja inte sa mycket mer hander, jag solar badar och pluggar da de behovs !

juste jag har blivit kompisar med australien manniskor , ena killen ar lik joe jonas (jonas brothers) lille brorsan ar lik tom cruse nar han ar liten, och lille syrran har vi inte kommit pa vem hon ar lik :P haha !

ska kila nu !

kram pa er!

Kommentarer
Postat av: KusinFredde!

Snart är ni hemma igen:)

2010-01-17 @ 20:13:00
URL: http://fiddz.blogg.se/
Postat av: Monica

Men vad ar ni gjort dom här dagarna som varit nu?

Snart är det dax för er att komma hem, tänk vad tiden går fort när man har kul =) men ändå 10 dagar kvar ??

Välkomna! =)

kramiz

2010-01-20 @ 10:54:37
Postat av: KusinFredde!

Snart är ni hemma i snöiga Sverige igen;)

2010-01-20 @ 18:36:09
URL: http://fiddz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0