erik = sophie's pojkvan

jag har inte varit rikigt klar om i bloggen vem som ar min pojkvan ar , men jag gick med honom tillsammans pa dagis och sen nu nar det var nagon som tagga bilden pa erik pa vart dagisfoto tog jag kontakt med honom som van for jag hade varit kar i honom nar jag var liten. vi traffades forsta gangen efter 12 ar pa gymnasiemassan och innan det hade vi skypat i tva veckor sen traffades vi ungefar i en vecka och sen var vi tillsammans ! :) och jag ar valdigt stolt over honom som pojkvan for han finns dar nar man inte ar glad eller nar man bara behover kanna trygghet :) jag vet inte hur jag ska forklara hur mycket jag alskar den har personen men han gillar mig for den jag ar och inte for att bara ha ett forhallande ! :)

samma sak med matilda min tvilling vi vet ungefar allt om varandra och jag vet att hon alltid kommer finnas dar for mig !

tanker aldrig slappa taget om det har tva manniskorna !

har kommer en bild pa pojkvannen !


alskar dig erik magnusson !

Kommentarer
Postat av: Aline

vad gulligt! man ska ta vara om sina nära och kära

2010-12-30 @ 00:00:53
URL: http://alinescloset.blogg.se/
Postat av: Din pojkvän

Älskar dig så jävla mycket <3 finns inte ord som visar hur mycket jag älskar dig :* <3 jag stöttar dig med vad du en gör pussar och kramar från din pojkvän<3

2011-01-01 @ 04:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0