olearys mat på hög nivå

tja bloggen!!! eftersom det funkar så bra med att blogga på ipoden så kommer jag blogga mera och det tycker jag är roligt:) nu sitter jag och käkar nachos och snart kommer min fajitas, mums!! efter olearys blir det av till familjen holmHolm och där blir det väl en fika innan man drar hem och kollar på millenium :) imorn blir det slagsta igen.. louiseLouise kom hem snart så vi kan träffas!!! hahahaha
aja, men nu kommer snart maten så jag måste sluta nu så att inte ipoden hamnar i fajitasen :p eller vad man ska säga men jag tror ni förstår;)

pappa hälsar;)
pussar o kramar!!!!

Kommentarer
Postat av: Monic@

Smaklig måltid och hälsa pappa från oss ;)

2010-04-03 @ 20:12:10
URL: http://barajempas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0