DUMMA SOPHIE!!

japp jag är dum för att jag har inte bloggat som min sysling fredde sa, så nu måste jag verkligen skärpa mig och blogga mer !!

igår började vi med journalistik i skolan och det var rätt läskigt att sitta vid dom nya mac datorerna och man vågade typ inte trycka på något ;P haha :D så var det typ :P

sen på kvällen åkte jag och mamma till bugg kursen och där fick man svänga sina lurviga och lära sig ytterligare lite steg som man inte visste innan.

ja vad händer ikväll ??

joo , jag ska till ug och leva livet med gamla polare och sen ska jag väl hem och kolla tv antar jag och lägga mig tidigt ikväll för jag börjar 08:10 imorn och slutar halv fyra :/ och efter det ska mamma och jag till farsta och handla lite till min födelsedag eftersom jag fyller år på fredag :D

nä nu ska jag kolla top model och duka och sedan äta :D

pussar och kramar !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0