tidig dag

det är vad dagen har vart tidig. imorse när jag vakna klockan halv sju och började klockan åtta så fick jag panik :P ne man jag hade inte så mycket tid , så jag gjorde mig i ordning så fort som möjligt och sen så kom jag till stationen 2 min innan tåget gick mot tumba där jag skulle möta simon.

när jag kommer till tumba så får jag ett sms av simon att hans buss inte kommer förrän 48 men det går bra ändå men när han väl kommer så har jag ingen känsel  i fötterna för att det var så himla kallt ute. verkligen HÖST!

nu har jag kollat på top model australia och ska troligtvis äta på olearys i huddinge med henke och familjen andersson:D

jag har även vart på studiebesök typ med rebecka vid 1 tiden på moderna museet haha inte min favvo att gå på museum ;P men men det var roligt när rebecka (andersson POWER) var där.

men nu ska jag kika runt och nu hedan efter lovar jag över hela mitt liv att det ska bli mer bilder !

puss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0