the stable tonight

om ungefär 50 min är de dags för stallet och jag kommer inte hem förrän sent ikväll. de blir nog boken och musiken i mobilen som får följa med medans mamma rider. och sen blir de väl att ta hand som alla söta hästar också. jag börjar ju halv 11 imorn med att vi ska göra en löpsedel. de är rätt roligt att gå medieproduktion så de får nog bli de jag väljer i höst , men jag vill vänta tills jag har gått foto kursen innan jag väljer ordentligt men just nu ligger grafisk medieproduktion på TOPPEN!

juste idag tryckte vi våra visitkort och de var sjukt roligt. lärarna är grymma på de dom gör och dom har även humor. dagarna går ut på att vi har typ rast samtidigt som vi lär oss något. de är helt sjukt hur dagarna kan gå så fort när man är i skolan måndag och tisdag.

På torsdag har jag mitt första matte prov och vi får verkligen se hur de går. men de känns bra för jag vet att jag kan allt. men men provets svårighetsgrad vet man ju aldrig. och vet ni vad ? de är sista veckan innan höstlovet, ååååh vad jag längtar för som ni vet så kommer ju min kära bror upp med sin flickvän frida och sin dotter emma. ska bli så roligt att träffa dom :)

men men nu ska jag dra och kolla vidare här lite på datan innan de är dags att bege sig av till stallet , varje måndag och fredag !

P.S
imorn är de sista dagen på grundkursen i bugg, sen börjar den avancerade ! kommer jag klara av den avancerade? jo, man får ju hoppas . jag har ju inte trasslat in mig än så de ska väl funka.

ha de gött!

MP09A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0