STORT PROV V.45

japp de fick jag veta idag och vi ska typ läsa en halv bok om energi, råolja och återvinningar.... de kommer nog bli ett svårt prov men stort och man får hoppas att de går bra.

idag har de även varit en lång dag. eller lång och lång men lite för tråkiga lektioner. först hade jag engelska (vad gjorde vi där?) joo juste vi gjorde nåra hörövningar som inte gick att hinna höra vad de sa även fast vi gjorde de flera gånger och sen gjorde vi något quiz också om nyheter typ. vad hade vi sen jo idrott och där var de styrketräning:P och sen hade vi lunch där de var fiskgrattäng med räkor och broccoli i , den var inte god kan jag ju meddela och sen hade vi svenska där vi snacka om en skit svår novell och sen hade vi ju tyvärr no då där vi fick veta den här tråkiga nyheten då efter typ 50 min lång undervisning ;P

ikväll med de pannbiff med potatis och sen efter middagen ska jag till ug , OCH JAG FÅR TRÄFFA SOFIA IDAG ! har verkligen saknat henne och nästa vecka ska vi gå tillbaka till vår gamla skola falkberg och hälsa på .. jag tänkte göra de idag men de har tydligen möte på eftermiddagen så då ska vi göra de en annan dag istället:P

men just nu kollar jag på tv och de ska jag fortsätta med , så ni får ha de så bra :)

 

SNART ÄR VINTERN HÄR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0