SATURDAY A EALRY DAY

HÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSTLOVET har börjat!! yes , gud va jag har längtat :)

imorse blev de uppstigning typ vid halv sju eller sju för att jag skulle hjälpa mamma på slagsta eftersom pappa är lite sjuk fortfarande. men när jag väl packa ner datan imorse så var jag så trött att jag glömde mobilsladden till mobilen så jag inte kan lägga in bilder :( jag är så arg på mig själv !

Men men de är sånt man får ta ibland.Ni får se bilder när jag kommer hem typ om några timmar. Imorn ska jag hjälpa mamma igen så då blir de tidigt också :P sen på måndagen kommer bror och stannar typ hela veckan efter de så är de bartömmning på mammas och pappas jobb. Då blir de mycket bilder. och ja sen ska jag hinna och göra något med sofia :)

helgen efter höstlovet blir de inte ledigt heller då blir de Ullared hela helgen och helgen efter det så på fredagen är de firma fest. Räkbåt med smalare än Thord och sen på lördagen blir de dansbands kampen med dansen och då ska e.m.d vara gäst domare :) så jag kommer nog mest stå där i mitt hörn :P

ha de bäst!
/SOFFAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0