HALLOWEEN ROCK

snart är de dags för halloween rock i min gamla skola :) ska bli super roligt verkligen.

just nu sitter jag och lyssnar på whats the time mr. wolf , så himla bra låt :) och självklart skriver jag med emilia och bror på msn också :) alla vill typ göra saker med mig på lovet men har sjukt mycket att göra :P sofia och jag vill ha filmkväll och emilia och jag vill göra något :) bror kommer även upp och bartömmning!? är inte lov till att koppla av näää här kör sophie på stress och roliga saker att göra :)

imorn är de som sagt fredag :) efter skolan blir de huddinge till stallet och sen hem och bara koppla av tror jag :P haha nä jag ska fixa ett linne också som måste fixas som jag ska ha på höstlovet.

idag var de en ganska skön men trött dag i skolan. dagen började 08:10 var nära att missa tåget men hann ialla fall när jag kommer till skolan så har vi projekt och man ska bara typ sitta vid datan och skriva och sen hade vi verkstad då vi ska bygga vår lilla spelidé. vi hade typ de i 2 timmar. sen var de lunch, köttfärslimpa med potatismos som var som barnmat. efter de så var de matte prov enklare än vad jag tänkt mig och sen var de no och då fick vi typ bara ta de lugnt efter så var man såklart tvungen att gå på resurs timmen och inte åka till WAG THE CITY som jag egentligen skulle ha gjort idag . så vi ska be våra lärare skapa en resurs timma för oss på fredagar på morgonen. hoppas de går :P

och sen nu har jag solat och ätit :D

men jag ska dra nu ni får ha de så bra och nu ska jag kolla , förut stog jag på scen!


disturbia-sofia och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0