GODIS I SOFFAN MED INLÅST

nu sitter jag i soffan och väntar på att inlåst ska börja :) jag sitter här med cola light popcorn och godis.

idag har vi varit på lekslottet som var sjukt roligt men jag är helt mörbultad efter vissa saker som var otroligt läskigt och saker som gick sjukt fort. efter de drogg vi in till stan med bror , frida och emma och lämna dom . och sen gick jag till skopunkten och köpte ett par skor som ni får se imorn och bilderna från alla dagar får ni också se imorn. och sen gick mamma och jag och pappa till taco baren som har rättigheter och åt och jag var sjukt hungrig . sen blev de såklart hem och chilla i soffan :)

puss o kram sophie / soffan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0