NY DESIGN

som ni ser så har jag skaffat ny design är ganska stolt över den. jag har inte suttit så länge men jag tycker den var enkel och lite lagom svart och rosa. hittade som sagt en perfekt bakgrund :)

idag till lunch blev de tacos men istället för köttfärs så blev de fläskfilé i. MUMS!

snart jag följa med mamma till vårdcentralen och kolla ifall hon har svininfluensa ( jag är redan vaccinerat mot de), hon är inte orolig de är bara de att hon vill veta och sen är hon i riskgruppen tydligen och då vill de kolla hennes lungor. så vi ska till någon snart som heter moris ? vilket namn men men man kan heta allt möjligt nu förtiden.

imorn blir de skola för mig :) och då är de wag the city och jag hoppas att jag kan gå och inte stanna på resurstimmen ? skulle vara så himla snällt ifall man fick gå till wag the city lite oftare än bara några gånger för man tappar så mycket om de man håller på att jobba med.

ja vad händer mer? pappa är ju i spanien så mamma och jag är hemma nu en vecka . men vi ska ju vara barnvakt åt kusinen jenz nästa onsdag och då hoppas jag att mamma är frisk. för jag saknar mina kusiner sjukt mycket de var så länge sen jag träffade dom.

nu ska jag kika vidare på datan och så får vi höras under dagen kvällen ? whatever !?
puss och kram


love this one

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0