handlat,städat och...

spelat buzz hollywood quiz med mamsen i mitt rum. jag var först tvungen att gå upp och handla lite lunch och så gick jag hem sen typ tömde jag tvättkorgen och då blev jag jätte sugen på att städa så då städade jag lite grann och fick syn på mitt buzz spel som jag handlade i ullared. snart är de middag och då ska vi käka kyckling ris och currysås. och sen blir de väl för mig singing bee celeb och criminal minds. och sedan läggdags eftersom de är skola och vi börjar 10 :)

shit jag kollade ut genom fönsret nyss och de är kolsvart ute !?:O man märker att vinterna är påväg. men på söndag är de exakt en månad kvar tills jag drar till thailand :) jag saknar de redan där nere ! men jag kommer ju såklart sakna klassen och sen kommer jag ju sakna framför allt louise och sofia. eftersom man inte träffas så mycket nu mera .

men men jag ska försöka snacka med de om de går någon helg :) jag måste börja planera för mormor skulle komma någon helg och sen skulle jag på julmarknad på oaksen någon helg och sen typ den 20 dec eller var de nu va så ska jag mocka i stallet. så de är mycket nu kan man säga :)

men jag ska ner nu och hjälpa mamma med maten , see you later !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0