God morgon

de är torsdag idag och jag skulle egentligen gått till skolan idag , men igår kväll så började min hals att pajja så då stannade jag hemma idag med. men imorn blir de skola. imorn blir de även ridning för mig också. de ska bli riktigt najs har inte ridit på 2 veckor tror jag så jag kommer nog ha en del träningsverk i benen efter.

de är också ganska många läsare från bloggen som har testat att göra egna bilder med photofunia.com och de var rätt kul att så många gillade bilderna :) de var en väldigt enkel sida också så de var ju liksom inget komplicerat. jag tänkte göra en tävling på den bästa bilden som läsarna gör, men jag vet inte vad jag ska ha för pris så de får jag tänka ut.

som sagt jag håller även på och designar en hemsida med gästbok, blogg ochn galleri . men den kommer nog inte bli klar förrän om några månader eftersom de handlar mycket om att lära sig sidan hur man designar och fixar . men en större sida ska de ialla fall bli av bloggen.

nää, hörni nu får de räcka med snack från mig! nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sen ska jag fixa mig och dra upp till centrum så man får lite luft och köpa tidningen och lite bröd :)

men vi hörs och syns:)

P.S

NI LÄSARE KANSKE KAN KOMMA MED FÖRSLAG PÅ PRISER ? FÖR JAG HAR VERKLIGEN HJÄRNSLÄPP OCH IFALL NI VILL GE ETT FÖRSLAG SÅ SKRIV DE SOM EN KOMMENTAR , VORE JÄTTE ROLIGT OM TÄVLINGEN BLEV AV!



COOLA BILDER




Kommentarer
Postat av: sofia lindgren

love ya! <3 :*

2009-11-19 @ 23:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0